annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
Fra bjørnens familiealbum.
Hvem er online?
1 registreret ABC 444 gæster og 142 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 3 1 2 3 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#15149 - 13/03/2013 19:36 Stolt som en Pave
Michael Offline
bor her
Registeret: 23/06/2008
Indlæg: 1142
Halleluja. Der er netop blevet opsendt hvid røg, en ny pave er valgt.

En milliard ubegavede mennesker jubler og spillet kan gå videre i det uendelige.

http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU

Det er synd for dem, men du har altid en anden mulighed end det djævelens blændværk, som kaldes kristendommen.

Langt, langt væk fra tidens strøm, lige her i det nuværende, findes kærligheden, livet og sandheden.

Paven og alle hans følgere er blot forfængelighedens blændværk.

Fuldstændig ligegyldige. smiler

Og spørger du mig? Nej, the show must not go on. smiler



Top Svar Citer
#15150 - 13/03/2013 21:39 Re: Stolt som en Pave [Re: Michael]
Anonym
Uregistreret

Top Svar Citer
#15151 - 14/03/2013 07:34 Re: Stolt som en Pave [Re: Anonym]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Så blev en ny narrehat udnævnt som overhoved for de drenge jagende voldsmonstre og selvfølgelig for alle de civile får, der stadig render efter gudens vikar.
Der er skutte noget at være stolt af hverken for narrehatten paven eller hans tilhængere, med så mange uhyggelige historier om vold, mishandel, nærmest fængsling af bl.a. 30.000 irske kvinder på livstid, til at arbejde i katolske vaskerier, hvor det var forbudt at snakke sammen, eller at forlade stedet, den ene gejstlige efter den anden blir grebet i voldsforbrydelser mod ganske unge drenge-jo jeg forstår godt at paven er stolt over sin opgave som gudens vikar og havde denne kærlige gud i virkeligheden eksisteret tror jeg næppe at han ville være så stolt over hans katolske våbenbrødre.
Og har man penge, så kan man få lov til at slippe med at betale sig fra det hele med nogle mio. kroner, penge som voldsofrenes forældre har betalt til denne utrolige maskodont af en fallent, der burde have frataget sin ret til at eksistere, skammens by vatikanet burde jævnes med jorden som et eksempel på at nok er nok.

Og istedet jubler fårene begejstret, atter har vi en gud- nå nej en pavelig afgud, der nok følger rækken af paver med de samme lukkede øjne og ører, intet nyt under solen, kun at afsløringerne fortsætter i det uendelige, hvornår det hele startede kan vi kun gisne om, men det er sikkert for mange hundrede år siden, tænk hvor mange liv at de katolske idioter også kaldet gejstlige har på samvittigheden.
_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
#15153 - 14/03/2013 19:02 Re: Stolt som en Pave [Re: treram]
Michael Offline
bor her
Registeret: 23/06/2008
Indlæg: 1142
ikke desto mindre er der mere end en milliard mennesker, der er blændet af dette narreværk.

Hvad skal man gøre?

Jeg vil give denne nye pave en chance.

Han har dog valgt navnet Frans efter Frans af Assisi. Francis den første. smiler

Som sagt, noget må gøres. Det nytter ikke bare at lade stå til og brokke sig hele tiden. smiler
Top Svar Citer
#15157 - 15/03/2013 08:52 Re: Stolt som en Pave [Re: Michael]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
jeg ville nu ikke väre stolt som en pave, som den nyudnävnte narrehat, efter hans tidligere udtalelser, har bl.a. sagt om forfängelighed: se på påfuglen den er smuk når du ser den forfra, men ser du den bagfra opdager du sandheden, det samme kan siges om den katolske kirke og paven, ser du den forfra ser du al herligheden de prägtige rober, de kämpe paladser, en hel här som den katolske kirke ynder at omgive sig med, men ser du dens bagside, så opdager du al elendigheden, overgrebne mod börn, nedgörelsen af kvinderne, skjulte agendaer o.s.v.
Så tal ikke om forfängelighed gamle narrehat.

Om den katolske kirkes skandaler har han udtalt: jeg spekulerer på, om der overhovedet er nogen kärlighed til kirken i hjerterne hos dem, der holder så nöje öje med skandalerne.
Klart at han önsker at skandalerne blev overset og fjernet fra mediernes bevågenhed, dette viser hans sande kärlighed vor herre bevares må jeg sige, hvilken en nar, han bör nok tage et kommunikationskursus for paver og andre tösedrenge og så få vredet hjernen på plads så den også kan rumme den ägte kärlighed og ikke bare kärlighed til en syg religion.

Han kan få en plads i skammekrogen, indtil han har lärt det, så er jeg desuden fuldständig ligeglad med at 1 mia. tiljubler narren.
_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 3 1 2 3 >


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Korrespondent: Angreb i Syrien 'kan før..
29/03/2024 08:53
Ukrainske energianlæg ramt af russiske ..
29/03/2024 07:50
Japan genoptager støtten til palæstine..
29/03/2024 07:30
To teenagedrenge anholdt for at stikke 2..
29/03/2024 06:18
Med Obama og Clintons hjælp når Biden-..
29/03/2024 05:47
Nyheder fra Religion.dk