logo
Side 1 af 4 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder
#1251 - 07/07/2008 13:38 DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM
Ipso Facto Offline
bor her
Registeret: 06/07/2008
Sted: Costa Tropical, Spanien
På den alternative religionsdebat, den med censur, diskuteres det, hvorfor så mange vesterlændinge konverterer til islam:

"Men når man så ser hvor mange fra vesten der konventerer til Islam, så bliver man da helt målløs".

- Hvor mange gør så det - ligger der et statistisk kildemateriale til grund for målløsheden?"

Da den korrekte besvarelse af dette spørgsmål forekommer mig at være af vital betydning for vor civilisations overlevelse, holdt jeg en lille brain storming session med mig selv, og nåede frem til følgende foreløbige svar:

Selv om antallet af konvertitter (begge veje) selvfølgelig er af betydning, så finder jeg det langt vigtigere at besvare spørgsmålet om, HVORFOR de gør det?

Her kan man indlede med den observation, at det er lettere at konvertere TIL islam end FRA islam, idet man i sidstnævnte tilfælde ikke blot slipper for islam, men også for livet. Og hvor mange har lyst til det?

Islams attraktionsværdi har altid været dens enkelhed og muligheden for manden til at kunne leve i overensstemmelse med sine urinstinkter eller urdrifter, når blot visse formalia er overholdt.

Kristendommen er til sammenligning yderst kompleks og uforståelig, fyldt med mirakler, helgener og en evig jomfru samt en diffus guddom, der både er een og tre på een og samme tid. "Forstå det hvem der kan", er ofte tilføjet de mere uforståelige skriftsteder, som end ikke de skriftkloge kunne blive enige om, hvordan man som kristen skal tolke.

Kristendommen er en religion for svæklinge, tabere og kvinder, med dens vanvittige ideer om at udvise næstekærlighed, selv over for ens fjender.

Islam er det stærke fællesskab af mænd, af krigere, som er forenet om at undertvinge eller dræbe Guds fjender, og for krigeren består den jordiske belønning i krigsbytte og fjendens kvinder. Kvinden er krigerens lyst, siger filosoffen Nietzsche, og statsmanden Adolf Hitler tilsutter sig ringeagten for kristendommen og beundringen for islam. Begge beundrede de islam og foragtede kristendommen. Filosoffen sagde også: "Hvis du går til kvinden, så husk pisken!" Og det er netop denne helt naturlige måde manden behandler kvinden på i islam.

De postkristne sociale slavestater, kaldet velfærdsstater, er matriarkater, som har reduceret manden til en servicefunktion for kvinden. Et pjok som gør hvad der bliver sagt, og som ikke mener noget, før han har spurgt sin kvinde, hvad hun mener han bør mene. Manden er blevet et domesticeret væsen, skabt ud fra kvindens forestillinger om, hvordan en tam mand bør være. Derved er han blevet et æreløst væsen på midlertidigt tålt ophold hos kvinden.

Og derfor er ægteskabet hos os afløst af serielt monogami og delebørn, mens manden i islam er kvindens og familiens suveræne overhovede, med revselsesret over for både børn og hustruer som han kan have fire af, hvis han ellers gider, eller kan magte opgaven.

Hos os kan een mand end ikke magte een kvinde, og hun får som regel forældremyndigheden over børnene, når hun sparker ham ud, fordi pjokket står i vejen for en mere attraktiv mand eller hendes karierre og selvrealisering, hvor hun kan udnytte alle de fortryllende muligheder hun selv har skabt, da hun anvendte sin politiske indflydelse til at strukturere samfundet efter sit feministiske hoved.

Og så står han der, det lille kasserede pjok, frataget det sidste selvværd og den sidste rest af selvrespekt og spekulerer på, hvorfor verden og menneskene mon er så onde?

Så er det, at tre muligheder umiddelbart melder sig: Flasken eller narko; flyve videre til den næste blomst for måske at finde idealkvinden, hans drømmes mål og svedige natlige fantasiers objekt. Eller han får måske en metafysisk åbenbaring:

Islam er ikke problemet, men løsningen på alle hans problemer. En mulighed for atter at blive en respekteret mand af ære, som kan leve i fuld overensstemmelse med de maskuline urdrifter. Som kvindens betvinger og hersker, som Guds repræsentant på Jorden (kalif), og agtværdig kriger der skal erobre hele planeten for Allahs udvalgte folk, så verden kan blive renset og retfærdig.

Hellere dø stående og kæmpende end ligge ned og blive trådt på af kvinden, det er nu engang mandens natur. Og selv om det kan være svært at tro på de 72 jomfruer som venter den retfærdige kriger i Allahs Himmel, så kommer troen helt af sig selv, når først han har erkendt de fantastiske muligheder islam tilbyder ham som mand og mandfolk.

Endvidere er islam på stolt fremmarch. Den skaber respekt og vunderkastelse omkring sig blandt de domestiserede dhimmier i de demokratier som kvinden har gjort til matriarkater uden rygrad. Samfund blottet for modstandskraft som bilder sig ind, at man altid kan finde en forhandlingsløsning, et kompromis med islam, blot man udviser den fornødne respekt og imødekommenhed over for krigernes religion.

Der er nu engang intet som succes, der skaber endnu mere succes, og islams succes og ubøjelige vilje til at erobre og herske, har reduceret Vesten til en skygge af det den var engang. Den er blevet en svækling, en smuk svane, der synger sin svanesang.

Derfor er islam både fremtiden og mandens håb om revanche over den genstridige, mystiske og farlige kvinde. Hun var det væsen islams profet advarede imod kort før sin død:

"Jeg efterlader ikke nogen mere uheldsvanger årsag til forstyrrelse af manden end kvinden" (Hadith, al-Bukhari).

Når den vestlige mandsling, det foragtede lille pjok erkender islams sandhed og profetens storhed, så vender han matriarkatet og vestlige kvinder ryggen og løber så hurtigt som hans ben kan bære ham til moskeen for at generhverve sine naturgivne rettigheder som mand og stolt kriger, der kæmper for den eneste sande Guds retfærdighed.

Det var så mit spontane bud på nogle af grundene til, at en del mænd fra demokratierne vælger at konvertere til islam. Også mange vestlige kvinder konverterer til islam. Her er grunden nok især den, at hun er blevet træt af pjokket, den domesticerede mand og søger udfordringer fra en rigtig mand, en macho kriger, der kan give hende alt det, som hendes inderste kvindenatur skriger efter.

Hilsen

Ipso Facto ;)

------------------
"Alice: "There is no use trying; one can't believe impossible things."

The Queen: "I dare say you haven't had much practice. When I was your age, I always did it for half an hour a day. Why, sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast."
- Alice in Wonderland.

#1275 - 08/07/2008 11:18 Re: DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM [Re: Ipso Facto]
Niels B. Larsen Offline
ny
Registeret: 07/07/2008
Sted: Svenstrup J
Et alternativ til en konvertering til den falske tro, som Ipso omtaler, er at hengive sig til SM. griner

Køb en pisk og spænd konen fast. Så falder hun til ro og er yderst opmærksom på dine ønsker! ler

Niels B. Larsen

#1298 - 09/07/2008 14:46 Re: DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM [Re: Niels B. Larsen]
Ipso Facto Offline
bor her
Hej Niels!

Det var rart at høre din helt ukristelige klare stærke røst komme med en kontant udmelding på min provokation. Den var nu mest møntet på debattens feminister, troende kvinder, tabere, kristne pjok i almindelighed, samt andre klienter på tilskuds- eller velfærdssprøjten med matriarkatets åndelige pisk over nakken.

Men du har dog ret i, at den domesticerede og terroriserede mand også har andre muligheder end islam, for at genvinde sin tabte ære og selvrespekt i den feminiserede sociale slavestat. Du har valgt at følge filosoffen Nietzsches råd, at medbringe pisken, når du begiver dig til kvinden. Nu vælger mennesket jo ikke selv sin seksuelle orientering, hvilket gennem historien har skabt en del ukristelig desorientering. Tænk blot på Paulus, Augustin, pave Innocens den ottende, Luther og Calvin. De var alle udtalte kvindeforagtere. Kvindens uberegnelige natur og umættelige seksualitet fik disse små seksualforskrækkede kristne mænd til at fare frem mod kvinden for at tugte hende og holde hende nede.

Om korporlig revselse og tugt har ODS følgende:

Hvo som sparer sit Riis, hader sin Søn; men den, som elsker ham, tugter ham tidlig. Ords.13.24. tugte en for udyd. Moth.T218. *Tugtes, medens vi opaves, | Er vor første Ungdoms Tvang. Stub.134. *(de fromme) tugte mest, hvem de har kjær, | Det kalder Verden Daarefærd.

Så du er i godt selskab blandt de fromme, selv om (kvinde)verdenen nu ikke blot kalder det dårefærd, men har vedtaget straffelove som forbyder husbond at revse hustru, børn og tyende.

Nu kender jeg jo til din humanistiske indstilling og ved, at når du anvender pisken, så er det ikke for at gøre ondt eller skade, men for at glæde og give den euforiske lykkerus til begge parter, som alene den sande erotik formår. Sex er som bekendt kun beskidt, når det gøres rigtigt!

Dine S/M aktiviteter er samtidig med til at afholde svage kvinder fra at falde for muslimske krigeres macho tiltrækning, og dermed yder du også på denne private erotiske front et bidrag til samfundets selvopretholdelse.

Niels (266 B) Larsen, du er ganske enkelt en hædersmand både i ord og gerning, og det er en fornøjelse og en glæde at vide, at du fortsat huserer rundt omkring i cyberspace, hvor du skaber tvivl og røre blandt feminister og de politisk korrekte, alt imens du giver islam og muslimerne mere end blot fingeren. Dig kan man have tillid til, du er altid den samme ubøjelige, faste karakter. For som Dostojevski siger: Tro den ubøjelige, ikke den føjelige!

Med antiislamisk og antifeministisk hilsen

Ipso Facto ;)

#1300 - 09/07/2008 16:11 Re: DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM [Re: Ipso Facto]
Niels B. Larsen Offline
ny
Registeret: 07/07/2008
Sted: Svenstrup J
Hej Ipso!

Du ved jo at jeg heller ikke er den helt store feminist og at jeg deler din opfattelse af at de vestlige samfund er ved at drukne i feministisk humanisme. 60’erne var et forfærdeligt årti – kvinderne fandt vej fra suppegryderne til arbejdsmarkedet og overlod på helt uforsvarlig vis poderne på lykke og fromme til blebærende pladderpædagoger som på hysterisk vis nærmest udryddede alle lege, som raske knægte gennem århundreder har leget. En rask lille slåskamp, klatren i træer frem for pædagogisk rigtigt indrettede sikkerhedsgodkendte og ulideligt kedelige klatrebaner etc.

Resultatet kender vi kun alt for godt: mænd, der lydigt indordner sig under den stærke kvinde, skifter bleer med et Smil (i stedet for vi rigtige mandfolk, som i yderste kvide og uden kvinder i nærheden med klemme i næsen og brækfornemmelser), vasker op og endda ved, hvor postelinet skal stå. Fremtiden ser sort ud for mandekønnet i vor del af verden. Måske den ugudelige islam trods alt er vor redning? Eller vil det mon være som at komme fra asken over i ilden? chockeret

Venlig hilsen - og nu ikke for meget Shangria!

Niels B. Larsen

Niels B. Larsen

#1302 - 09/07/2008 17:32 Re: DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM [Re: Ipso Facto]
Ransom Offline
godt igang
Registeret: 06/04/2008
OH, hvilken sarkasme!
#1303 - 09/07/2008 17:39 Re: DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM [Re: Niels B. Larsen]
Ipso Facto Offline
bor her

Hej Niels!

"Det sku' vær' så godt, og så' det faktisk skidt", hedder det i sangen om Larsen. En Larsen som slet ikke ligner vor egen Niels B. Larsen. Sangens sidste vers kunne passende sættes som gravskrift over tidens triste mænd og vor feminiserede kultur:

Han havde tænkte sig så mangt og så meget
men overalt var der altså hejst stop
Og sådan går det for alle de Larsner
som man aldrig ka' få til at vågne op.
Det sku' bli' så godt, men nu' det faktisk skidt.

Og det er netop, hvad god debat handler om: At få folk til at vågne op og stille de rigtige og kritiske spørgsmål om, hvorfor det er så skidt.

Her kalder vi det nu sangria, og tyller det ned som saftevand, for at vise vor foragt for Coca-cola og McDonalds kulturen. I går nød jeg en udmærket Rioja til de grillede bøffer, som vi her kalder "solomillo" (oksebørbrad). En støvet flaske Faustino I, Gran Reserva 1996 bragte mig, sammen med udsigten over det azurblå Middelhav og en behagelig temperatur i palmernes skygge, tæt på Shangri-La. Men som bekendt rummer ethvert paradis også en slange - Det Onde.

Her i byen bekæmper man Det Onde ved at stille det frit til skue og lade som om, man respekterer det, for at narre Den Ondes repræsentanter. Bystyret har derfor ladet rejse en statshue af en prægtig jihadisk kriger med islams sværd stukket i jorden. En tidlig arabisk flygtning, abd-al-Rahman I, som landede på denne smukke kyst i 755 for at undgå blodbadet på hans klan i Damaskus. Senere grundlagde flygtningen emiratet Cordoba.

Men byens lokale katolske klan har dog samtidig taget en raffineret hævn, ved at placere Rahman i korsets skygge, idet statshuen står ved foden af "Helgenklippen", på hvis top knejser et megastort illumineret kristent kors. Følgende inskription er anbragt ved den gamle muslimske flygtnings fod:

"Oh palm tree
you are like me
a stranger in the West
a far cry from your homeland"

- mindeværdige ord som som gamle Rahman skulle have udtalt, da han gjorde landgang her og øjnede palmetræer.

SÃ¥ her i Andalusien har vi overhovedet ikke haft problemer med muslimer siden 1492 :whistle:

Viva España

Ipso Facto smiler

#1309 - 09/07/2008 23:28 Re: DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM [Re: Ipso Facto]
Ransom Offline
godt igang
Citat:
At få folk til at vågne op og stille de rigtige og kritiske spørgsmål om, hvorfor det er så skidt.

Og hvad er så det spørgsmål, du stiller?
#1310 - 09/07/2008 23:51 Re: DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM [Re: Ransom]
Ipso Facto Offline
bor her
Hej Ransom!

Det spørgsmål som vi først og fremmest skal stille er, om "tingene" behøver at være således, som de er. Om det kunne være anderledes, og hvad der kræves, for at ændre tingene fra det faktuelle til det ideelle.

Forinden skal man selvfølgelig have tænkt sig frem til, hvad det ideelle er, det vil sige på fornuftens grund have opstillet en universel etisk fordring, som alle er underkastet alene qua person (et væsen med selvbevidsthed, empiri, sprog og logik).

Det er mit korte svar.

Et længere begrundet svar er nok lidt for omfattende, at tage fat på i denne lille sarkastiske tråd. Det hører hjemme i en selvstændig tråd under etik.

Hilsen

Ipso Facto :whistle:

#1312 - 10/07/2008 00:17 Re: DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM [Re: Cato]
Ipso Facto Offline
bor her
Hej Cato!

I øvrigt mener jeg ... ååh nej, ikke den Cato :whistle:

Hvorfor tror du, at jeg kaldte min gode ven for "Niels (266 B) Larsen", i indlægget ovenfor?

Fordi det er en hæderstitel!

Desværre er det endnu ikke lykkes mig at blive dømt efter den forsmædelige racismeparagraf. Den ære må jeg have til gode! ;)

Hilsen

Ipso Facto ;)

--------------
"We should invade their countries, kill their leaders and convert them to Christianity. We weren't punctilious about locating and punishing only Hitler and his top officers. We carpet-bombed German cities; we killed civilians. That's war. And this is war." - Ann Coulter i en artikel 12. september 2001.

#1314 - 10/07/2008 03:14 Re: DEN FATALE FASCINATION AF ISLAM [Re: Ipso Facto]
Ransom Offline
godt igang
Citat:
"We should invade their countries, kill their leaders and convert them to Christianity. We weren't punctilious about locating and punishing only Hitler and his top officers. We carpet-bombed German cities; we killed civilians. That's war. And this is war."

Hvis det er din aftenbøn, så gud nåde og trøste os i vores åndelige armod!
Side 1 af 4 1 2 3 4 >

Nyeste indlæg
Confessions of Vesten
af treram
23/05/2012 05:56
Den Evige Filosofi
af Arne Thomsen
21/05/2012 15:19
Konfirmationsalderen
af Zenia
19/05/2012 13:32
Historien om syndfloden