disse transformerede haletudser hopper over hvor gærdet er lavest
[x] Hanskrist: nå tilbage til det hellige
[x] Hanskrist: hva er det du siger michael
[x] Hanskrist: skal vi få anne til at vie os
[x] Hanskrist: værdighed = vær dig hed
[x] Hanskrist: alone = al one
RoseMarie: Ord er nu dejlige og inviterer til leg
[x] Hanskrist: I know thee; I love thee, give me help as I seek to understand more fully,, Barth bøn, som jeg tror michael vil elske
[x] Hanskrist: ja ord er dejlige, jeg er vild med at høre mine kærester (har dog ingen) hviske små løgnehistorier i ørerne på mig om at de elsker mig,, jamen Hans jeg elsker dig ikke sagde min eks altid, og jeg svarede, men gør det alligevel, for det virker til trods
Michael: Vær stille, vær stille. So og lyt uden en tanke., se hvad der omgiver dig.
Michael: Hans skønhed er allevegne omkring dig.
Michael: Vær stille. se og lyt. og se stilheden allevegne omkring dig.
Michael: Ikke jesus, ikke Paulus, men min herre. Gud.
Michael: Er det ikke svært at være stille?
[x] Hanskrist: de tyske kristne (de hitler kristne) ville pille Paulus ud af det nye testamente,
[x] Hanskrist: hører man imaner på you tube så tordner de imod Paulus som Rubæk
[x] Hanskrist: så kommer Barmen erklæringen med Paulus i hånd og ånd og ført an af Barth og går op imod de tyske kristne
[x] Hanskrist: som under reformationen er det Paulus den revolutionære vi får friheden fra
[x] Hanskrist: pauls evangelium om Kristus slår alle sig på der ikke respekterer menneskets frihed og ukrænkelighed fra gud
[x] Hanskrist: tænkning og tro må ikke udelukke hinanden michael
[x] Hanskrist: det siger paulus og det siger tillich der igen og igen vedkender sig at være paulusianer
[x] Hanskrist: gud har skabt mennesket med fornuft og evnen for at tænke og vil selvfølgelig ej svække eller ophæve disse forhold når vi i en ekstatisk åbenbaring kommer gud nær
[x] Hanskrist: altså ingen kristne meditationer svækker fornuften, forstanden, vores tænkeevne, voret tænkning
[x] Hanskrist: dette er umuligt at forstå hvis man tilhører østens religiøse system
RoseMarie: For mig er det umuligt at tro uden at tænke ...
RoseMarie: ... og uden at tænke i ord, fundere over ord og over livet i ordene ...
RoseMarie: Ligesom spændingsfeltet mellem to mennesker i et kærlighedsforhold ... sådan ser jeg tanke og tro ... og jeg tømmes ikke ved det ... jeg fyldes af det ... af tro, af ord, af tanker ... og verden bliver større
RoseMarie: ... og inviterer til nysgerrighed og til at gå på opdagelse ... i livet, i ordene, i tankerne, i troen ...
Michael: Der er intet østen ved mig, Hanskrist. hvor er jeg træt af din evige forvanskni af havd jeg sigerl.
Michael: Hold Kæft, dit uvidende fjols.
RoseMarie: ... i andre mennesker ... i deres tro, i deres ord, i deres tanker, i deres liv ...
Michael: Tal på egne vegne og skrub ud af din fortolkning af mine ord.
Michael: Hvad bilder du dig ind.
[x] Hanskrist: rolig mand,, gang på gang siger du at egoet og tankerne skal vige
Michael: Tal på egne vegne og lad mig tale på mine vegne. Hold kæft og vig fra mig Satan.
[x] Hanskrist: du siger det igen igen, denne tankegang er østlig mystik og religiøsitet, det kan du ikke komme udenom
Michael: Hold kæft til evig tid med at udtale dig på mine vegne dit uvidende fjols.
[x] Hanskrist: jeg skal love for at du bliver gal, men det er da dig selv der siger det igen igen igen igen igen igen igen igen
Michael: Hold kæft HansKristt.
[x] Hanskrist: det vil næppe lykkes at lukke kæften på HansKrist
Michael: Udtal dig på egne vegne, så skal jeg nok udtale mig på mine. Hols kæft og skrid.
[x] Hanskrist: men da du skal være stille, er det nok dig der bliver stille
Michael: Du skal aldrig tillade dig at udtale dig på mine vegne. Det skal jeg nok selv gøre.
Michael: Skrid din krænker af al menneskelig værdighed.
[x] Hanskrist: jamen, michael du siger jo igen og igen og igen, altid, hver gang du dukker op at egoet og tænkningen må vige,, dette er østlig mystik som du elsker som det højeste fordi det bedste du har læst er Krishnamurti og gita yogi filosofien,,det har du da selv f
[x] Hanskrist: fortalt os utallige gange
[x] Hanskrist: det er en debat hvor vi debatterer og kritiserer og vender og drejer hinandens synspunkter
[x] Hanskrist: enhver kan gå ind i dine gamle indlæg og læse hvad du skriver, og du skriver det stadig dag efter dag
[x] Hanskrist: og ja du prædiker det for os igen og igen,, det er jo ikke noget du går stille med
[x] Hanskrist: tværtimod er du meget insisterende og pågående overfor os andre med dit budskab om at egoet og tankerne må vige
[x] Hanskrist: for mindre end en time siden skrev du: "Vær stille, vær stille. So og lyt uden en tanke" nu bliver du så fuldstændig gak gak tosset og påstår det ikke er dig og din holdning
[x] Hanskrist: hvor stammer denne tanke om at vi ikke må tænke??? som du promoverer mere end alle andre her på siderne
[x] Hanskrist: den stammer fra de østlige religiøse mystiske retninger som vi ser i dag i form af new age, new age eller google buddhismen
Michael: Er du døv. Sig hvad du hAR AT SIGE, SÅ SKAL JEG NOK SELV SIGE, HVAD JEG HAR AT sIGE. hOLD DIN KÆFT sKRUBB AF KELVRDE TIL UD AF MIG, DIUT UVIDENDE FJOLS.
Michael: jeg skal nokmudtale mig på mine egne vegne. skrid.
jeg skal nokmudtale mig på mine egne vegne. skrid.
Michael: Jeg skal nok udtale mig på egne vegne. SKRID.
et par gentagelser er på sin plads:
Er du døv. Sig hvad du hAR AT SIGE, SÅ SKAL JEG NOK SELV SIGE, HVAD JEG HAR AT sIGE. hOLD DIN KÆFT sKRUBB AF KELVRDE TIL UD AF MIG, DIUT UVIDENDE FJOLS.
Michael: Jeg skal nok udtale mig på egne vegne. SKRID.
[x] Hanskrist: nu er du hysterisk barnlig mand
[x] Hanskrist: din stavning er ret interessant når du ryger op i det røde felt
[x] Hanskrist:
[x] Hanskrist: åh jeg morer mig
[x] Hanskrist: du er næsten lige så barnlig som arne
[x] Hanskrist: han bliver også konstant sur på mig og simon
[x] Hanskrist: men der er noget du har totalt misforstået michael, vi er på en debat hvor vi kommenterer og analyserer og kritiserer hinandens synspunkter
Michael: Jeg er ikke barnlig HansKrist. Jeg er vred. Skrub af med alle dine kommentarer til hvad jeg skriver. SKRID. Udtal dig på dine egne vegne så skal jeg udtale mig på mine.
Michael: SKRUB AD HELVEDE TIL. Kan det siges mere klart.
[x] Hanskrist: hvis du vil holde foredrag om dit NU der er uden tænkning, uden en tanke, og ordløs og uden ego-self uden at vi må kommentere på det, analysere det og kritisere det, så må du søge andre græsgange
[x] Hanskrist: nej du siger det meget klart, men jeg skrubber ingen steder, kan jeg sige dig der har din pung fyldt med skrubtudser
[x] Hanskrist: transformerede haletudser
Michael: du døv, eller hsr du bsre ingrn respekt for andre mennesker? .Du skrider, når jeg siger det. SKRID. Du skal faneme ikke fortolke mig.
[x] Hanskrist: det er jo nøjagtig hvad vi gør og du gør det også selv konstant fortolker og fortolker hvad du mener vi andre står for
[x] Hanskrist: skal jeg finde eksempler herpå fra idag
Michael: Du kan edder maneme mig tro, at jegcer vred. Hold kæft på mine vegne og tal for dig selv.
Michael: Skrub af. Vig fra mig Satan.
Michael: Du skal ikke fortolke det, jeg siger.