Og et ramaskrig rejste sig blandt de burkaklædte kvinder, de påstår at det er deres eget ønske at bære Burka, de ønsker ikke at udstille deres krop, betragtes som sexobjekter, hvilket de så ihvertfald heller ikke bliver, jeg opfatter dem nærmest som spøgelser og siger gerne :hej spøgelse, til dem jeg møder i Thailand og selvfølgelig på Thai.
Det er topmålet af religiøs fornedrelse af kvinden, efter min mening og jeg tror ikke på, at de gør det frivilligt, selvom de hårdnakket påstår dette.
Man kan ikke have sådanne nogle kartoffelsække rendende rundt på gader og stræder, ingen kan se om der gemmer sig en terrorist bag forklædningen, så jeg mener det er et godt initiativ den franske regering har taget.
Men selvfølgelig er der straks nogle der går til modangreb på loven, ja sågar betaler de bøder de burkaklædte kvinder får, de har helt misforstået det hele.
Nu har vi heldigvis ikke mange af disse omvandrende kartoffelsække her i lille Danmark, så der kommer loven nok ikke videre, her ser vi heldigvis at de fleste unge muslimske kvinder efterhånden er helt uden nogen form for slør og jeg tror de nyder at være det foruden.