logo
Side 1 af 2 1 2 >
Tråd valgmuligheder
#10687 - 14/02/2011 12:05 Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle.
treram Online   content
medlem af støtteforeningen
Registeret: 29/03/2008
Sted: Sverige/ Thailand
Læste lige i KD, at mange præster beder om lov og ritualer til at fjerne dæmoner, en virkelig god idé hvis man nu bare kan enes om at lave et udvalg der fjerner alle dæmonerne også ham gud og Jesus for ikke at glemme allah, den allerstørste bandit af dem alle.

Sikken en skøn verden vi ville få, ingen kan genere hinanden, grundet deres religiøse tilholdssted, stene uskyldige voldtagne piger til døde, myrde i allahs navn, ingen sharia love og ingen larm fra gudehuse og moskeér, ingen børn under jehovas vidner dør grundet de ikke må få blodtransfusion, ingen børn bliver tvangsindlagt til konfirmation, så de må betale kirkeskat i deres småjob inden de bliver myndige og kan melde sig ud igen (hvis de husker der), milliarder af kroner kan bruges til at forbedre livet for syge og ældre, istedet for at blive smidt ud på alle dæmonerne, ja listen er kæmpelang med alle de umenneskelige ting en gudefri verden ville slippe for.

Ja man har jo lov til at drømme,men retfærdigheden sker ikke fyldest, det er der for mange dæmoner til, de har sat deres giftige spor i manges hjerner.

#10688 - 14/02/2011 14:35 Re: Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle. [Re: treram]
Anonym
Uregistreret

Hvis præsterne og andet godtfolk blot ville holde fast i ordene AF Jesus frem for kirkens ord OM Jesus, så ville dæmonerne være jaget på flugt.

Jesu ord er uselviskhedens ord. Men hvad gavner kirkens dogmer vel menneskeheden?!
#10689 - 14/02/2011 15:04 Re: Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle. [Re: Anonym]
treram Online   content
"ja men hvad gavner kirkens dogmer vel menneskeheden ?!"

De gavner ikke en døjt, de er dæmonernes værk og derfor skal det hele udryddes fra jordens overflade, sammen med kirker,moskeer, præster, biskopper, cardinaler, imamer, mullaer, paven, da først kan verden ånde lettet op og leve et anstændigt liv, uden at skulle skele til en menneske skabt tro,og om det de gør nu er i pagt med denne.

Og vi er så fri for at høre om kristne der er slået ihjel i muslimske lande, om piger og kvinder der bliver stenet/pisket til døde i muslimske lande, Israelere der kæmper mod muhammedanere om retten til at bebo Israel, pædofile præster der i skjul af kirken voldtager små børn.

Nej hele rosset skal udryddes med hård hånd, hver som een og det kan kun gå for langsomt.

Hvilken en lykkelig verden der ville vokse frem af støvet,når alle fordomme er forsvundne med deres oprindelsessteder.

#10690 - 14/02/2011 16:48 Re: Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle. [Re: treram]
Arne Thomsen Online   content
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hej Treram.

Så er du på banen igen - i dit "anti-korstog" blinker

Det er dig vel undt - i din kamp for at kirkelige kredse - uanset hvilken religion - skal hindres i at undertrykke andre mennesker.

Men når du også ønsker, at vi "fjerner alle dæmonerne også ham gud og Jesus for ikke at glemme allah, den allerstørste bandit af dem alle", så tror jeg, du påtager dig en umulig opgave.

Jeg tror heller ikke, du har ret i, at religiøse idéer er af det onde i sig selv.
Men idéerne kan bruges både ondt og godt.
Det kan naturvidenskaben jo også (atomkraft - atombomber).

Tro kan jo skabe mirakler.
Det så jeg i går på TV, hvor det vistes hvordan 6 ud af 7, der tager "lykkepiller" får en god effekt alene ved troen, mens kun nr. 7 havde en ønsket affekt p.g.a. pillernes aktive indholdsstoffer.
Desuden måtte alle 7 døje med bivirkningerne.

Vi så også, hvordan en yngre mand, der troede, at han havde fået en skadelig medicin, var døden nær, trods det at han kun havde fået den totalt uskyldige "snydemedicin", som var helt uden aktive stoffer.

Der er også mange andre sammenhænge, der viser at vores sind påvirker vores kemi, som igen påvirker vore celler - og at det både kan være på en gavnlig måde og en skadelig måde, afhængigt alene af, hvad vi tror.

Mental nedslidning er fordoblet i Danmark siden 1995.
En statistik viser, at i 1995 var det en ud af fire som enten gik på førtidspension eller fik fleksjob, der gjorde det p.g.a. psykisk sygdom.
I dag er det to ud af fire (ritzau).
Hvordan dét hænger sammen, er der vel ingen, der ved, men at vores fysiske sundhed i overraskende høj grad er styret af vores psykiske sundhed, er der vist ikke tvivl om.

Når vi så kommer til Jesus Kristus figuren, som vi kender den fra Bibelen, som den bog ser ud i dag - og måske også fra det kasserede Thomas-evangelium - så har jeg svært ved at få øje på, at denne den "uselviske kærligheds apostel" skulle være en dæmon ("en ond ånd" - tror du på onde ånder?).

Hvis vi kasserer hele præstestyret og i stedet fokuserer på kærlighedsbudskabet, som jo dog ikke er til a tage fejl af (Den barmhjertige samaritaner - bjergprædikens saligprisninger o.m.a.), hvor meget godt har det så gjort menneskers sind, deres kemi og deres kroppe?

Aternativer er jo naturvidenskabens alt er tilfældigt (eller rettere er en sum af et uoverskueligt antal arsager/virkninger) samt at spørgsmålet om "en første årsag" alternativt en uendelighed af årsager er lige så uafklaret.
Er det sandheden nærmere? - og er det sundt for mennesker?

Det er der jo ingen, der ved.

Det er fint nok at søge viden og at være skeptisk, men det er jo endnu vigtigere at leve smiler

M.v.h. Arne.

Redigeret af Arne Thomsen (14/02/2011 16:49)
#10691 - 14/02/2011 17:22 Re: Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle. [Re: Arne Thomsen]
treram Online   content
Hej Arne.

Ja nu er den "gale" treram på banen igen, med sine anti-religiøse budskaber, men som jeg også skrev, man har da lov til at drømme og jeg ved det nok er en drøm der har svært ved at gå i opfyldelse,men på den anden side nu har de kristne/religiøse af enhver afart faldet på røven i flere tusinde år, bedt og bedt og intet er sket, andet end at menneskene er kommet længere og længere væk fra hinanden, med deres stupide religioner, det skal man sku ikke være professor for at se, men menneskeheden, ihvertfald et udpluk af den kan ikke leve uden nogen at tilbede, i troen på at det hjælper sku nok, og endnu har ingen fået hjælp fra??? ja hvorfra tror de kristne, muslimerne, buddhisterne, hinduisterne egenligt at de får hjælp, for det kan da ikke være fra samme sted.

Men mennesket er så let at snyde og snydt, det bliver de, så vandet det render.
Og så kan hele cirkuset være nok så sukkersødt, bare ikke bag facaden.

#10692 - 14/02/2011 20:29 Re: Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle. [Re: treram]
Hej Treram.

Du mener øjensynligt, at tro ikke kan helbrede.

Det får du vist svært ved at fastholde, når man nu klart har påvist, at f.eks. menneskers tro på lægens ord faktisk kan helbrede.

Men jeg vil da indrømme dig, at troen på, at alt er tilfældigt (totalt uoverskueligt) nok ikke kan helbrede noget som helst blinker

M.v.h. Arne.
#10694 - 15/02/2011 10:02 Re: Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle. [Re: Arne Thomsen]
treram Online   content
Hej Arne.
Pudsigt nok så er det måske fordi jeg ikke tror på lægerne at jeg nu på niende måned kæmper med min urinvejslidelse, det er dæleme træls som de siger i Jylland, men jeg har nu snart prøvet samtlige penicillinprodukter ( føles det ihverfald somom) og de får slået sygdommen ned kort tid for atter at blomstre op, nu vil jeg så prøve at tro på hvad lægerne siger, så kan det være det hjælper ha ha.

Men tak fordi du sådan set godt kan følge mig i mine krassige betragtninger om religioner.

Næsten hver dag er der en annonce fra en organisation der beder om penge til at gøre livet bedre for hundredetusinder af børn i Afrika, der har mistet begge forældre, for små penge kan du forbedre et barns liv meget.
Og en folkekirke dansker betaler gladeligt 60-90 tusinde kroner igennem sit liv til en kirke han ikke benytter, tænk hvor de penge kunne gøre godt for mange tusinde børn med et elendigt liv.
Og en katolsk kirke der er enorm rig grundet den har tvunget mennesker ind i et tilhørsforhold, så de tror at jo fler penge de giver kirken, jo større chancher har de for at undgå skærsilden-godav do, og kirken giver sku intet ved dørene, den samler bare ind til nye pavepaladser, guldbelagte kirker, overdådige rober til alle narrene, en egen lille hær o.s.v.

Jo religioner er skam en nødvendighed, dæmonerne kan ikke undværes, så skide være med alle dem der har det elendigt i ulandene, der gælder gadekrydsets (Jesus) budskaber ikke.
Ikke fordi jeg tror at denne har levet, men derfor kan budskaberne godt være opstået blandt menneskene, at bare give een æren deraf er at nedgøre menneskene.

#10696 - 15/02/2011 14:13 Re: Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle. [Re: treram]
Hej Treram.

Det er fint nok, at du utrætteligt angriber religiøst magtmisbrug, men det duer ikke, hvis din skepsis skader dit helbred.

Vid at du er elsket, vid at du er unik, tro på dem, der vil hjælpe dig - tro på dig selv! smiler

M.v.h. Arne.

#10697 - 15/02/2011 16:06 Re: Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle. [Re: Arne Thomsen]
treram Online   content
Hej Arne.
Det er ski meget sjovt det du her skriver,"tro på dem der vil hjælpe dig - tro på dig selv."

For 11 dage blev jeg hasteindlagt på Helsingborg sygehus, da min ene testikel pludselig blev meget stor og øm, jeg var da i behandling for min evindelige urinvejsinfektion og havde lige fået ordineret ny medicin, på syghuset fik jeg at vide at de piller jeg tog måtte jeg endelig ikke tage, og jeg fik så nogle nye antibiotika jeg skulle tage, nå det har jeg så gjort i 11 dage og ingen forandring skete, så idag tog jeg til vårdcentralen(lægehuset) og fik taget div. prøver for 117 gang, en ny læge fortalte mig at de piller de havde ordineret på Helsingborg måtte jeg absolut ikke tage, de hjalp ikke og desuden var doseringen ikke videre god for mine nyrer (der har nedsat effektivitet), jeg fik så ordineret dem jeg var på inden jeg kom til Helsingborg, er du forvirret, det er jeg dæleme, hvvem dælen skal man snart tro på-ka du se at det er sku svært at tro på noget som helst, ikke engang en læge.

Så nu er jeg spændt på om de nye piller hjælper.

Og sådan er religion også, en masse "kloge" hoveder der bavler en masse shit af sig, og folket (fårene) tror på hele gøgemøjet samt tror at vi andre der forstår at holde hovederne kolde, er fortabte, men det er vice versa.

Så derfor er det omsonst at tro på noget som helst, andet end sig selv.

#10698 - 15/02/2011 18:08 Re: Ja lad os fjerne dæmonerne-dem alle. [Re: treram]
Hej Treram.

Hvis jeg var dig, ville jeg bestemt ikke finde mig i de skandaløse forhold fra lægelig side, du fortæller om vred

Det første, jeg ville gøre, var at begære aktindsigt, altså få en kopi af lægejournalerne (Jeg går ud fra, at de retslige forhold i Sverige ikke er væsentligt anderledes end i Danmark på dette område, hvor det er ens ret at se journalerne).

Nå du så har sort på hvidt, at de to lægelige institutioner gensidigt beskylder hinanden for forkert valg af medicin, ville jeg nok bede en advokat om hjælp.

Jeg ville også gå på internettet, f.eks. Netdoktor for at få grundigere oplysninger om de ordinerede lægemidler, samt om din(e) sygdom(me).

Hvilke retslige og lægelige instanser i Sverige, du så skal gå til, må din advokat kunne finde ud af.

Det kan koste dig nogle penge, men er dit liv ikke det værd?
Selvfølgelig er det dét!

Der er jo også den mulighed at søge dansk kvalificeret lægehjælp.

Hvis det, du skriver om de svenske læger, du har mødt, er sandt, så fortjener de da ikke meget bedre "behandling" and de pædofile præster.

For hver dag, der går, hvor du bare adlyder modstridende lægelige autoriteter, forringer du da dit liv cool

Når du så har fået din sundhed på plads, kan vi jo genoptage kampen mod præstestyrer, der undertrykker andre mennesker smiler

M.v.h Arne.

Redigeret af Arne Thomsen (15/02/2011 18:09)
Side 1 af 2 1 2 >

Nyeste indlæg
Den Evige Filosofi
af Arne Thomsen
21/05/2012 15:19
Konfirmationsalderen
af Zenia
19/05/2012 13:32
Historien om syndfloden
af Simon
17/05/2012 21:59
Faktisk virkelighed