annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15660879
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380393
Et andet syn 1989734
Jesu ord 1522509
Åndelig Føde 1515643
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
0 registrerede 373 gæster og 31 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 4 < 1 2 3 4
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#10666 - 03/02/2011 13:47 Re: UVIDENHEDENS GUD [Re: Admin]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3650
Sted: Nørresundby
Hey Arentzen,,

når jeg vil lave et indlæg hvor det er et par aftners chat jeg vil kopiere ind, får jeg en UBB besked om at ikke alle felter er udfyldt,,,

noget jeg ellers ofte tidligere har gjort uden problemer

kan det være fordi dette er for langt, er der et maximun af tekst?

Jeg har fjernet cookies, og korrekt nok det medfører at jeg bliver logget af.


vh Hans
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#10667 - 03/02/2011 16:00 Re: UVIDENHEDENS GUD [Re: Hanskrist]
Admin Offline

godt igang
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 386
Sted: Solskinsøen
Jeg prøver lige at kopiere chat boks over i et indlæg. UBB beskeden om at ikke alle felter er udfyldt kommer hvis indlægget er tomt eller hvis der ikke er nogen overskrift. Hvorfor du får denne besked, er lidt uvist....Du er ikke bannet, der er ingen begrænsninger på længde af indlæg. Jeg har i det hele taget ikke lavet nogen ændringer, borset fra, at jeg ændrede antallet af chats fra 30 til 50 for en uges tid siden.


[x] Hanskrist: om jeg yderlig er blevet lænset
[x] Arne Thomsen: Har du en opdateret virusbeskyttelse af OK kvalitet?
[x] Hanskrist: nej jeg har intet, andet end hvad windows beskytter mig imod
[x] Hanskrist: jeg tror det er mit visa dankort der misbruges i forbindelse med mine handler på internettet,, har købt mange bøger over nettet her på det sidste
[x] ole bjørn: Hvis du har dit kort endnu, og det er kortkøb over nettet, der har lænset din konto, så tror jeg banken skal holde dig skadesløs, men det kan også være en rootkit, og det er langt værre.
[x] ole bjørn: Rootkit kan ikke fjernes af antivirus programmer. Du skal have fat i et anti-rootkit program som f.eks. Sophos, men det klarer ikke alle rootkits, så det sikreste er at geninstallere Windows forfra. Det gør du sådan her:
[x] ole bjørn: Afbryd din forbindelse til internettet. Tag derefter sikkerhedskopier af de filer, som du vil bevare, på en cd eller dvd. Geninstaller dit styresystem fra den dvd, som fulgte med computeren. Gå på nettet igen og se om det virker nu.
[x] ole bjørn: Hvis det gør, kan du genindlæse dine sikkerhedskopier. smiler
[x] Hanskrist: ja det bliver nok enden af det, jeg venter lige til i morgen og hør hvad danske bank kan sige mig om den transaktion der er foregået
[x] Hanskrist: men hvorfor pokker jeg ikke kan noget her på trosfrihed undrer mig,, alle andre steder på netttet kan jeg som jeg plejer
[x] Hanskrist: tror I det skyldes at jeg forsøger at sætte kopi af vores chat ind, men det har jeg da kunnet før
[x] Hanskrist: Pyhha lortedagen fra igår er på ret køl igen,, valgte igår ikke at ærgre mig og lavede yoga og gik aftenstur og læse lidt skønlitteratur og gå i seng til ordentlig tid,,
[x] Hanskrist: det første jeg får afklaret er det med boligsikring,, hvor det efter sidste brev ser ud som om jeg går ca 500 kr ned i boligsikring,, men dette er ikke tilfældet,,
[x] Hanskrist: det næste jeg kan få afklaret er danske bank,, kontakte deres indsigelsesafdeling
[x] Hanskrist: og jeg kommer langt om længe igennem, og bliver spurgt om jeg ønsker samtalen på engelsk eller dansk, jeg valgte jysk
[x] Hanskrist: jeg får en yderst kompetent mand, venlig og fyldt med know how og god til at kommunikere,, og han gør straks en sag ud af det og fortæller at det er på tro og love jeg afgiver mine oplysninger at de er korrekte,, så nu er det en sag, siger han så
[x] Hanskrist: og jeg vil få tilsendt et større skema jeg skal udfylde med underskrift
[x] Hanskrist: og andre oplsyninger,,
[x] Hanskrist: han var ikke i tvivl det der spanske italienske baltiske lande firma var et stråfirma, det vidste han
[x] Hanskrist: altså dem der var overført penge til
[x] Hanskrist: ligeledes kunne han se at der var en forespørgsel på 1 dollar fra usa på et tidspunkt, og sådan begyndte de fleste misbrug
[x] Hanskrist: så ville han lige kigge om der var nye misbrug undervejs, og det var der,, Norwigan Fly billet, ville snart komme, men den var blevet afvist kunne han se, temmelig sikkert af flyselskabet der ikke kunne få mit visa dan kort identitet til at passe med den
[x] Hanskrist: mand der står og vil betale
[x] Hanskrist: han spærrede også mit kort øjeblikkeligt, men stadig kunne der godt komme misbrug endnu nogle dage og det skulle jeg holde øje med
[x] Hanskrist: men jeg får alle pengene retur med renters renter
[x] Hanskrist: i løbet af ca 3 uger
[x] Hanskrist: og jeg får et nyt visa dankort i løbet af 7 dage ca,, med samme pinkode som nu
[x] ole bjørn: Godt Hansemand, så det er altså ikke en rootkit, Det var gode nyheder. ler
[x] Hanskrist: misbruget mente han helt sikkert var opstået i forbindelse med mine amazon com handler
[x] Hanskrist: ja dagen i dag har været lige så god som dagen i går var fyldt med uheldige opdagelser
[x] Hanskrist: gad vide hvor mange af disse misbrug de opklarer og hvor ofte det lykkedes dem at hive pengene hjem igen
[x] Hanskrist: gad vide om danske bank betaler til en forsikring eller
[x] ole bjørn: Hvis du skal handle mere på nettet, så har jeg en god metode til at sikre mod misbrug. Du skal oprette en ekstra konto hvorfra du handler. Når du kender beløbet, så overfører du dette fra din anden konto. Så er der aldrig noget at hente for svindlere. ler
[x] Hanskrist: 2 sjæle samme tanke,, tænkte nøjagtig på at gøre det samme
[x] Hanskrist: sidst jeg handlede med amazon com,, der undrede det mig at da jeg gik til kassen,, skulle jeg ikke opgive oplysningerne fra min visa dan kort, men handlen gik straks igennem hvis jeg accpeterde,, okay,, tænkte så at jeg var blevet oprettet som kunde hos
[x] Hanskrist: amazon com uk
[x] Hanskrist: men nok noget jeg selv har indvilliget i at blive oprettet som kunde hos dem,, uden at jeg selv husker lige hvornår dette er foregået
[x] ole bjørn: Der er åbenbart nogen, der har hacket amazon.
[x] Hanskrist: ja
[x] Hanskrist: og grunden til at jeg får mine penge tilbage uden problemer er at man ikke vil sprede mistillid til disse handler over nettet via amazon com uk
[x] Hanskrist: dette ville jo også fuldstændig kunne ødelægge deres salg
[x] ole bjørn: Du bliver nok nødt til at få to nye konti, for det er ikke længere sikkert at bruge den gamle mere.
[x] Hanskrist: kun mit visa dankort er usikkert, men mit kort er jo stoppet, inddraget
[x] Hanskrist: forbrydelsen er en visa dankort forbrydelse
[x] Hanskrist: ingen kan røre min konto uafhængig af mit visa dankort,,, så det er ikke lykkedes noget at komme ind til min netbank,, vel ej heller nem med nem id,, som michael sagde
[x] ole bjørn: Så er der kun tilbage problemet med din mangelfulde adgang til debatten.
[x] Hanskrist: ja jeg må ha snakket med Arentzen
[x] Hanskrist: og med nyt visa dankort er jeg sikret indtil dette måske engang bliver opfanget og snappet
[x] ole bjørn: Jeg sender dig lige en pb, så du kan se, om du kan modtage dem.
_________________________
Venlig hilsen
Admin
Top Svar Citer
annonce
Side 4 af 4 < 1 2 3 4


Seneste indlæg
Kom op på bjerget...
af ABC
20/04/2024 13:52
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
20/04/2024 13:31
Vigtige præciseringer
af ABC
20/04/2024 13:23
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Nyheder fra DR
Pernille Skipper er nu officielt formand..
20/04/2024 15:07
Satser på at åbne Knippelsbro inden my..
20/04/2024 15:02
Region vil tage hul på milliardlån til..
20/04/2024 12:26
Coops regnskab går i minus med 717 mill..
20/04/2024 11:31
Clara Tauson er finaleklar uden kamp
20/04/2024 11:28
Nyheder fra Religion.dk