annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15678261
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381510
Et andet syn 1991201
Jesu ord 1523116
Åndelig Føde 1522482
Galleri
Nørresundby Rødhus
Hvem er online?
0 registrerede 192 gæster og 155 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 5 af 13 < 1 2 3 4 5 6 7 ... 12 13 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#10554 - 21/12/2010 22:38 Re: Guru Michael i chat med RoseMarie Anne HansKrist [Re: Hanskrist]
Anonym
Uregistreret

Åh, hvor du vedbliver at lyve, fordi du - som er af denne verden! - ikke kan udholde at blive overgået med et 'bevis', 'en grad', af denne verden.

Men hvad værre er: Du lyver om mine motiver! Og hvornår lyver du? - Hver eneste gang Jesu ord falder dig for øret. Du er om noget manifestationen af 'verdens had'! Dette er ikke bare en løgn, som når du lyver om min kødelige tilstedeværelse i verden - dette er en løgn i ånden.

Du burde bruge dine ord som spejl! Giver jeg igen? - Nej, sandelig. Hån alt det du vil. Kald mig hvad du vil. Vende den anden kind til dine hadfulde og hånlige ord, gør jeg gerne. Ikke desto mindre skal du tales imod på dine løgne! For du fører folk vild med dit intellektuelle sludder (intelligent er det ikke).

Det er KUN hjertet, du kan finde sandheden med. For kærlighed er det største af alt - og sandheden og kærligheden er vævet af samme stof.

Jeg tror dig gerne, når du proklamerer, at Paulus er din helt. For Jesus er det ikke. Ham har du spottet siden dag ét. Og hvad værre er, du spotter den ånd, han taler af!

"Jeg siger jer: Enhver, som kendes ved mig over for mennesker, vil Menneskesønnen også kendes ved over for Guds engle. Men den, der fornægter mig over for mennesker, vil også blive fornægtet over for Guds engle. Enhver, som taler et ord imod Menneskesønnen, får tilgivelse. Men den, der spotter Helligånden, får ikke tilgivelse." (Lukas 12, 8-11)

Forarget er og bliver du - alle dine ord bekræfter, hvad jeg har sagt dig fra begyndelsen af.

"Salig er den, der ikke forarges på mig."
(Matthæus 11, 6)
Top Svar Citer
#10555 - 21/12/2010 23:50 Re: Guru Michael i chat med RoseMarie Anne HansKrist [Re: Anonym]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3664
Sted: Nørresundby
hvorfor nævner du hysterisk løgn igen og igen????

lyver lyver lyver,,

hvad mener du,,,


jeg har aldrig beskæftiget mig med at lyve,, med de klare aspergertræk jeg har, det ligger mig så fjernt,,

løgn interesserer mig ikke,, og har aldrig brugt det,

og hvis jeg opdager jeg lyver om noget er det første jeg ønsker at få dette korrigeret til det der er i overensstemmelse med sandheden,, min videnskabelige sanddruhed styrer og dominerer den dagsorden jeg er beskæftiget med,, så lad os få al det der lyv og løgn opklaret,, forklar, jeg er ikke interessert i det

vedbliver at lyve skriver du, må jeg spørge hvad vi taler om her??

og du skriver noget jeg ikke kan finde hoved og hale i som følger her:

Dette er ikke bare en løgn, som når du lyver om min kødelige tilstedeværelse i verden - dette er en løgn i ånden.


ud over at det er mærkelig absurd religiøs ophidset sprogbrug, som kun fanatiker bruger, så kan jeg ej heller forstå hvad du mener med det du skriver,

du bruger løgn og lyver hele tiden og du bruger ånden og kødet,,, er du ikke ved at være mental retarderet og skadet i hovedet af al det der bibellæsning,,, tror du ikke at du er stresset og blevet lidt mærkelig i roen, øverste etage, du lyder til at kunne trænge til at blive lettet igen og komme fri af din religiøse hjernevask og fanatisme,,,


ud fra hvad du skriver frygter jeg for din mentale tilstand, sorry, men taget på ordene, ordret på hvad du skriver, så er du ihvertfald ikke akademiker, og i så fald du er det, så er du nu sammenbrudt og psykisk uligevægtig

for første gang kan jeg se hvad Ole Bjørn har været inde på omkring dig. Jeg mener det er min forbandede borgerpligt at påpege overfor dig at du bruger ord og du kommunikerer som man kun ser ved religiøse hjernevaskede fanatiker,, og hjernevaskeriet er i dit tilfælde foregået frivilliget...

jeg tror ikke på at du magter din egen identitet, men du er blevet identitetsforvirret af at drikke Jesu ord,,,


thomas har du det godt, helt ærligt svar??

hilsen HansKrist

der blir lidt alvorlig nu over det hele, du virker da ikke helt normal min ven og det er da lang lang tid siden vi har set dig så følelsesmæssigt oprevet og ude af den.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#10556 - 22/12/2010 00:46 Re: Guru Michael i chat med RoseMarie Anne HansKrist [Re: Hanskrist]
Anonym
Uregistreret

Ak, du fortsætter dine udgydelser - dine løgne kender du nu pludselig ikke til... sandsynligvis fordi du jo tror på dem og derfor ikke erkender dem som løgne.

Jeg fortalte dig det ligeud... du lyver om, hvad jeg er i denne verden, og du lyver om mine motiver, der ikke er af denne verden.

Følelserne og oprevetheden er din egen, Hanskrist. Ligeså løgnene. Læs dog hvad du selv skriver! Din spot og din hån vidner om dig, ikke om mig.

At du ikke kan forstå mit ord, undrer mig ikke.

"Den, der er af Gud, hører Guds ord; men I hører ikke, fordi I ikke er af Gud."
(Johannes 8, 47)
Top Svar Citer
#10557 - 22/12/2010 01:16 Re: Guru Michael i chat med RoseMarie Anne HansKrist [Re: Anonym]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3664
Sted: Nørresundby
du taler i gåder thomas,,,


Ak, du fortsætter dine udgydelser - dine løgne kender du nu pludselig ikke til... sandsynligvis fordi du jo tror på dem og derfor ikke erkender dem som løgne.

hvor er vi,, hvad drejer det sig om,, fortæl fortæl og påvis,, så jeg er klar over hvad vi taler om,,,

at du taler i et bibelsk gådesprog kan jeg ikke bruge til noget og jeg er ikke med, nok ej heller andre læsere af debatten om der skulle være nogle til dette personfnidder som jeg nok må tilstå det til forveksling ligner

først synes jeg lige det ville være smart at du påpeger hvor jeg lyver,, ville dette ikke være naturligt?


Jeg fortalte dig det ligeud... du lyver om, hvad jeg er i denne verden

har jeg sagt noget om hvad du er i denne verden? Og da jeg ikke har det, hvordan kan jeg så lyve om hvad du er i denne verden?

du er ihvertfald ynkelig i denne verdens øjne, som de fleste ser på dig og dine citater og hvor meget det stiger dig til hovedet og går dig på


Dine motiver skinner igennem i alt du skriver, i hele din retorik og hvilke citater du henter frem og hvorfor,,, hver gang siger det mere om dig end os som disse citater er møntet på,,, og dersom du er akademiker kan du ikke være ubekendt med dette forhold,,,,,,, din retorik og dine citater rettet imod os der fortæller mere om dig end os,, disse to forhold kan du som sober ædruelig akademiker ikke være i tvivl om er på spil,,

og jeg må sige jeg tvivler meget på at du er akademiker, meget tyder på du ikke er det,,, hvordan kan en akademiker i flere år påstå at urevangeliet er sandt???? det må du lige forklare mig og andre nærmere,,, er det standarden på de højere læreranstalter i dag, på universiteterne i dag, i så fald der er noget galt må man nok sige

hvad du skriver efterfølgende siger alt:

At du ikke kan forstå mit ord, undrer mig ikke.

"Den, der er af Gud, hører Guds ord; men I hører ikke, fordi I ikke er af Gud."
(Johannes 8, 47)


ka du se det thomas,, du identificerer dig med Jesus, den er gal fat, sådan rent psykiatrisk og mht din mentale sundhed,,,, og det er ikke første gang jeg ser du ikke magter at skelne,,,

thomas har du det godt????

mvh Hanskrist
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#10558 - 22/12/2010 01:39 Re: Guru Michael i chat med RoseMarie Anne HansKrist [Re: Hanskrist]
Anonym
Uregistreret

Jeg har sagt dig det ligeud: Du lyver om mine motiver for at sige:

Kærlighed er det største af alt - hold derfor fast i Jesu ord og bud.

Du har også løjet ved at sige, at jeg ikke er kandidatuddannet, men dette er en ligegyldig løgn i forhold til det andet.

Derfor sagde jeg, at du lyver om to ting; om min kødelige tilstedeværelse i verden, og om mine motiver der ikke er af verden.

Alt bunder i dette, Hans: Jeg siger, at kærligheden er det største af alt, og du har tæsket løs på mig med dine hadfulde angreb i årevis.

Ja, jeg citerer Jesus. Jeg elsker ham og den ånd, han taler af.

Og hvad så nu? - Skal jeg høre på flere fordømmelser??? Jeg har givet dig så mange chancer for at lære mig at kende - men du gemmer dig bag skærmen og taler til mig på en måde, du sikkert aldrig ville gøre væk fra skærmen.
Top Svar Citer
annonce
Side 5 af 13 < 1 2 3 4 5 6 7 ... 12 13 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
24/04/2024 00:33
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Skolelærere i Tennessee må nu bære sk..
24/04/2024 03:06
Ny rekord for antallet af lastbiler med ..
24/04/2024 01:13
Ukrainsk borgmester til indbyggere: Kraf..
24/04/2024 00:52
Sønderjyske-matchvinder i vild guldrus:..
23/04/2024 23:51
31-årig mand død efter skud fra tysk p..
23/04/2024 23:46
Nyheder fra Religion.dk